Dzień Konsumenta

 

15 marca obchodzony jest Międzynarodowy Dzień Praw Konsumenta. Data ta została wybrana, aby uczcić przemówienie prezydenta USA Johna F. Kennedy'ego do Kongresu w 1962 roku, w którym po raz pierwszy zwrócił uwagę na konieczność ochrony interesów konsumentów. Prezydent zdefiniował wówczas cztery podstawowe prawa konsumenta: do bezpieczeństwa, do informacji, do wyboru oraz do bycia wysłuchanym. Te wartości są fundamentem relacji z klientami. 

Jak my to robimy dzisiaj, ponad 60 lat po słynnym przemówieniu J.F Kennedy'ego? 

- bezpieczeństwo i jakość: Nasze produkty i usługi spełniają najwyższe standardy bezpieczeństwa i jakości. Regularnie przeprowadzamy rygorystyczne kontrole i testy, aby zapewnić, że dostarczamy Wam energię, na którą możecie polegać bez obaw. 

- dostęp do informacji - W BAŁTYKGAZ wierzymy, że dobrze poinformowany klient to zadowolony klient. Dlatego staramy się, aby wszystkie niezbędne informacje o naszych produktach, usługach i taryfach były łatwo dostępne i zrozumiałe.  

- prawo wyboru – pracujemy na zasadach uczciwej konkurencji i stosujemy się do zasad etyki biznesu, aby klienci mieli prawo decydować na podstawie swojej oceny i wolnego wyboru. 

- komunikacja - słuchamy naszych klientów. Posiadamy profesjonalny zespół obsługi klienta oraz jesteśmy obecni w mediach społecznościowych  

Dziękujemy za zaufanie, jakim nas obdarzacie i obiecujemy, że będziemy kontynuować nasze wysiłki, aby spełniać Wasze oczekiwania. 
Razem budujemy lepszą i bezpieczniejszą przyszłość! 

  

Strona korzysta z plików cookies w celu zapewnienia realizacji usług. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.